1. Zgłoszenie reklamacji może zostać dokonane listem lub wiadomością e-mail pod adres pocztowy lub elektroniczny Sprzedawcy (sklep@janawari.pl). Można je wnieść przy użyciu formularza, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
W treści składanej reklamacji, zaleca się zamieszczenie:
- danych kontaktowych Konsumenta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację oraz prowadzeniu korespondencji z nią związanej,
- numeru rachunku bankowego Konsumenta, który posłuży zwrotowi środków pieniężnych, w przypadku zaistnienia takiej okoliczności,
- opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.
2. W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Konsument jest obowiązany dostarczyć lub przesłać reklamowany Towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt.
3. W przypadku chęci reklamacji lub zwrotu Towaru Klient powinien odesłać Towar wraz z wymaganymi załącznikami na adres:
Jan Stawicki Janawari
Ul. Świerkowa 14 D
62-500 Konin
Tel. 667 132 067
Wymagane załączniki:
1. Zwracany towar.
2. Dowód zakupu w postaci wystawionego paragonu.
Opcjonalnie:
1. Wypełniony i podpisany formularz zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy lub reklamacji jeśli towar jest reklamowany, z podanym numerem konta do zwrotu dokonanej przez Klienta płatności w przypadku przyjęcia zwrotu lub uznania reklamacji.
4. Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
5. Sprzedający zwrotu pieniędzy dokonuje niezwłocznie po otrzymaniu Towaru wraz z paragonem i wypełnionym formularzem i rozpatrzeniu reklamacji.
Szczegółowy opis przebiegu procesu reklamacji znajduje się w Regulaminie Sklepu Internetowego janawari.pl.